Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Berger Jonah
Rok: 2013
ISBN: 9788074623318
ISBN: 9788074624537
NKP-CNB: cnb002498416
OCLC Number: (OCoLC)862713234
OCLC Number: (ocolc)862713234
OKCZID: 112210579
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
BERGER, Jonah. Jak stvořit pecku na trhu. Vyd. 1. Brno: Jota, 2013, 241 s. Populárně naučná. ISBN 978-80-7462-331-8.
Hodnocení:
4.0 / 5
(6 hlasů)
Tom Dickson z amerického Utahu začal vyrábět mixéry. Do propagace mohl investovat jen 50 dolarů. Za tuto částku natočil videoklip, který si na internetu pustilo 200 000 000 diváků, a Tomovy mixéry vylétly na špičku prodejnosti v celé USA. Jak je to možné? Jonah Berger vám v této knize bude vyprávět mnoho podobných příběhů. Určitě vás pobaví, ale především ukáže, jak funguje nejúčinnější reklamní strategie dnešní doby. Podstata je jednoduchá: O tom, co nabízíte, musí mluvit všichni. Berger na základě svého výzkumu sestavil šest kroků, které novince pomohou "chytit se". Čím to je, že o některých výrobcích a nápadech si povídají všichni, kdežto jiné snadno upadnou v zapomnění? Které kanály jsou pro šíření virálních informací nejúčinnější? Také jste si mysleli, že je to internet? Na tyto a další otázky odpovídá tato kniha.
Zdroj anotace: NK ČR