Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964299 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing ve vzdělávání



Rok: 2014
ISBN: 9788074646706
NKP-CNB: cnb002636628
OKCZID: 115397622

Citace (dle ČSN ISO 690):
KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. 84 s.


Anotace

 

Skriptum se skládá ze sedmi kapitol, které jsou zaměřeny na základy marketingu, identitu a poslání organizace, marketingové analýz, marketingový mix, školní web, public relations a reklamu.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)