Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916294 obálek a 882825 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Média v meziválečné publicistice : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.) | ||||||||
Autor: Martin Charvát, Jan Jirák Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů) AnotaceKolektivní monografie se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta - spisovatele a žurnalisty.První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka. Monografie volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze Dostupné zdroje
|