Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Sestavte dobrý marketingový plán : jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů



Autor: John Westwood, Tomáš Piňos
Rok: 2020
ISBN: 9788075086242
ISBN: 9788075086822
NKP-CNB: cnb003261819
OCLC Number: (OCoLC)1226361938
OKCZID: 128436523

Citace (dle ČSN ISO 690):
WESTWOOD, John. Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Překlad Tomáš PIŇOS. 1. vydání. V Brně: Lingea s.r.o., 2020. 174 stran. Vstříc úspěchu.


Anotace

 

Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

eReading.cz
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)