Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategie digitálního marketingu : komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing



Autor: Simon Kingsnorth, Martin Bednarski
ISBN: 9788075087140
NKP-CNB: cnb003418784
OKCZID: 128756493

Citace (dle ČSN ISO 690):
KINGSNORTH, Simon. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. Překlad Martin BEDNARSKI. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 382 stran.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Kapitoly přibližují základní pojmy, postupy a nástoje z oblasti digitálního marketingu.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)