Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963929 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média



Autor: Julie Atherton, Martin Bednarski
ISBN: 9788075087157
NKP-CNB: cnb003418779
OKCZID: 128756494

Citace (dle ČSN ISO 690):
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Překlad Martin BEDNARSKI. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 268 stran.


Anotace

 

Kapitoly přibližují efektivní marketingové strategie a nástroje pro oblast sociálních médií. Součástí příručky je rovněž výklad odborných pojmů.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)