Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917061 obálek a 883206 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Podnik v tržní ekonomice: Marketingový přístup : Sborník přednášek z pořádaných kursů



Autor: Kachlík, Alfons a Urbánek, Jan
Rok: 1990
ISBN: 9788085021752
NKP-CNB: cnb000058327
OCLC Number: (OCoLC)39414323
OKCZID: 110569237

Citace (dle ČSN ISO 690):
KACHLÍK, Alfons. Podnik v tržní ekonomice: Marketingový přístup : Sborník přednášek z pořádaných kursů. Praha: Institut pro výchovu ved. pracovníků min. prům. ČSR, 1990. 155 s. Knižnice moderních metod řízení.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)