Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Horáková Iveta
Rok: 1992
ISBN: 9788085424836
NKP-CNB: cnb000069085
OCLC Number: (OCoLC)39579695
OCLC Number: (ocolc)39579695
OKCZID: 128663211
Citace (dle ČSN ISO 690):
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s.
Přehledný, srozumitelný a názorný výklad podstaty i taktiky moderního marketingu s mnoha příklady z praxe.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU