Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing v současné světové praxi



Autor: Horáková Iveta
Rok: 1992
ISBN: 9788085424836
NKP-CNB: cnb000069085
OCLC Number: (OCoLC)39579695
OKCZID: 128663211

Citace (dle ČSN ISO 690):
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Přehledný, srozumitelný a názorný výklad podstaty i taktiky moderního marketingu s mnoha příklady z praxe.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)