Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola

Autor: Kotler, Philip
Rok: 1992
ISBN: 9788085605082
NKP-CNB: cnb000213884
OCLC Number: (OCoLC)37251347
OCLC Number: (ocolc)37251347
OKCZID: 110275218
Vydání: 7. vyd. , 1. v českém jazyce

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 7. vyd. , 1. v českém jazyce. [Praha]: Victoria Publishing, 1992. 789 s.

Hodnocení: 4.8 / 5 (12 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Bible marketingu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist