Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola



Autor: Kotler, Philip
Rok: 1992
ISBN: 9788085605082
NKP-CNB: cnb000213884
OCLC Number: (OCoLC)37251347
OKCZID: 110275218
Vydání: 7. vyd. , 1. v českém jazyce

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 7. vyd. , 1. v českém jazyce. [Praha]: Victoria Publishing, 1992. 789 s.

Hodnocení: 4.8 / 5 (12 hlasů)


Digitální objekty

Knihovna Akademie věd ČR (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Bible marketingu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Antikvariát Kodytek
Antikvarium s.r.o.
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
1. Podzemní antikvariát
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)