Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kotler, Philip
Rok: 1992
ISBN: 9788085605082
NKP-CNB: cnb000213884
OCLC Number: (OCoLC)37251347
OCLC Number: (ocolc)37251347
OKCZID: 110275218
Vydání: 7. vyd. , 1. v českém jazyce
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. 7. vyd. , 1. v českém jazyce. [Praha]: Victoria Publishing, 1992. 789 s.
Hodnocení:
4.8 / 5
(12 hlasů)
Bible marketingu.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU