Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak blufovat v marketingu

Autor: Harding, Graham, Walton, Paul a Škvařilová, Drahomíra
Rok: 1994
ISBN: 9788085609387
NKP-CNB: cnb000088935
OCLC Number: (OCoLC)39597760
OCLC Number: (ocolc)39597760
OKCZID: 110335261
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HARDING, Graham. Jak blufovat v marketingu. Překlad Drahomíra ŠKVAŘILOVÁ. 1. vyd. Praha: Talpress, 1994. 61 s. Jak blufovat.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Vtipné informace o činnosti pracovníka v oboru marketingu

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist