Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Harding, Graham, Walton, Paul a Škvařilová, Drahomíra
Rok: 1994
ISBN: 9788085609387
NKP-CNB: cnb000088935
OCLC Number: (OCoLC)39597760
OCLC Number: (ocolc)39597760
OKCZID: 110335261
Vydání: 1. vyd.
Citace (dle ČSN ISO 690):
HARDING, Graham. Jak blufovat v marketingu. Překlad Drahomíra ŠKVAŘILOVÁ. 1. vyd. Praha: Talpress, 1994. 61 s. Jak blufovat.
Vtipné informace o činnosti pracovníka v oboru marketingu
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU