Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Němčina pro obchodní akademie



Autor: Hasilová, Helena
Rok: 1999
ISBN: 9788085866346
ISBN: 9788085866353
NKP-CNB: cnb000769157
OCLC Number: (OCoLC)85013562
OKCZID: 110531359
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Němčina pro obchodní akademie. Vyd. 1. Praha: ISV, 1999. 222 s. Jazykověda.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Učebnice je zaměřena na získání základních jazykových dovedností. Nepředpokládá v oblasti německého jazyka žádné předchozí znalosti, ale její zpracování umožňuje rychlé vyrovnání dovedností studentů, kteří se již tento jazyk učili, a těch, kteří právě začínají. Rozdělení lekcí do jednotlivých ročníků musejí určit učitelé sami podle počtu hodin věnovaných týdně němčině na jednotlivých školách. Tento díl učebnice představuje látku, která umožňuje základní potřebnou konverzaci a dorozumění v běžných životních situacích a dále je rozšířena o slovní zásobu nutnou při práci administrativních pracovníků a podnikatelů.Gramatika se vysvětluje před 1., 7. a před 13.lekcí. Gramatické poučky jsou formulovány přehledně a zčásti zjednodušeně, ovšem zřetel je neustále brán na použitelnost v praxi. Za každým z těchto gramatických oddílů je uveden test, který ověří dobrou teoretickou znalost vyložených gramatických jevů. Lekce samy jsou pak zaměřeny na rozvoj slovní zásoby a jazykových dovedností. Každá lekce se snaží komplexně procvičovat již naučené a opakovat souběžně vše, co bylo v daném gramatickém oddílu vyloženo. Neexistuje tedy lekce, která by byla věnována jen jednomu či dvěma gramatickým jevům. Tento přístup vede k neustálému opakování a upevňování gramatického systému a nutí žáky třídit a uvědomovat si vyložené jevy. S gramatickými přehledy je možno studenty seznámit formou komentovaného čtení a jejich porozumění prozkoušet na následujících testech. Není však třeba, aby student memoroval beze zbytku celý gramatický přehled před započetím práce s následnými lekcemi. Naopak je možné do gramatického přehledu před či během řešení úkolů ve cvičeních nahlížet.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)