Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2918532 obálek a 883840 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Reklama je navoněná zdechlina | |||||||||||||||||||||
Autor: Toscani, Oliviero a Steklačová, Růžena Hodnocení: 4.0 / 5 (62 hlasů) Digitální objekty
AnotaceOstrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek. Zdroj anotace: NK ČR Dostupné zdroje
|