Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2924488 obálek a 886512 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing pro neziskový sektor



Autor: Hannagan, Tim a Novotná, Jana
Rok: 1996
ISBN: 9788085943078
NKP-CNB: cnb000114834
OCLC Number: (OCoLC)36881927
OKCZID: 110316828
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Překlad Jana NOVOTNÁ. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996. 205 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Kniha anglického odborníka přináší komplexní pohled na zvláštnosti marketingových funkcí neziskových organizací (škol, kulturních zařízení, sociálních a zdravotních služeb, zájmových organizací všech typů aj.).

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)