Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915976 obálek a 882571 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace : strategie vyhledávání a prezentace



Autor: Richard Papík, Petr Michalík, Pavel Michalik, Libor Nováček
Rok: 1998
ISBN: 9788086119038
NKP-CNB: cnb001167663
OKCZID: 128251932

Citace (dle ČSN ISO 690):
Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: strategie vyhledávání a prezentace. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 1998. 220 s.


Anotace

 

Předmětem monografie je role Internetu v aplikacích na ekonomické obory, obchod, marketing a finančnictví.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)