Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing hotelových služeb : předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností



Autor: Kiráľová, Alžbeta
Rok: 2002
ISBN: 9788086119441
NKP-CNB: cnb000891291
OCLC Number: (OCoLC)51190930
OKCZID: 110329157
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb: předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2002, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.


Další vydání




Anotace

 

Knihu lze doporučit vedoucím pracovníkům všech oblastí cestovního ruchu, studenty a podnikatele.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)