Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kiráľová, Alžbeta
Rok: 2002
ISBN: 9788086119441
NKP-CNB: cnb000891291
OCLC Number: (OCoLC)51190930
OCLC Number: (ocolc)51190930
OKCZID: 110329157
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb: předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2002, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
Knihu lze doporučit vedoucím pracovníkům všech oblastí cestovního ruchu, studenty a podnikatele.
Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog