Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914743 obálek a 881912 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Budoucnost network marketingu v Evropě



Autor: Dewandre, Paul
Rok: 1998
ISBN: 9788086135021
NKP-CNB: cnb000367316
OCLC Number: (OCoLC)40092026
OKCZID: 110285411
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DEWANDRE, Paul. Budoucnost network marketingu v Evropě. Překlad Tomáš JOANIDIS. 1. vyd. Praha: Alman, 1998. 105 s.


Anotace

 

Vysvětluje podmínky jeho rozvoje a prosperity v Evropě v nejblizší budoucnosti. Základním principem Network marketingu (jinak multilevelmarketingu) je podpora věrnosti klienta značce.Samotné obchodování je přeneseno na nezávislého distributora.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)