Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Optimal timing of TV commercials: symmetrical model



Autor: Kadlec, Tomáš
Rok: 2002
ISBN: 9788086286754
ISBN: 9788086288703
NKP-CNB: cnb001175539
OCLC Number: (OCoLC)53263206
OKCZID: 110296327

Dostupné také jako: Digitalizovaný dokument  


Citace (dle ČSN ISO 690):
KADLEC, Tomáš. Optimal timing of TV commercials: symmetrical model. Prague: CERGE-EI :, Národohospodářský ústav AV ČR, 2001. 27 s. Working paper series, 195.


Digitální objekty

Knihovna Akademie věd ČR (dostupné online komukoliv)



Anotace

 

In this paper the behavior of free-good producers on a market where every consumer perpetually makes a decision whether to consume and which product to consume contingent on the attractiveness of the currently consumed product is studied. Every producer optimally allocates a time period where a product with higher attractiveness is replaced by a product with lower attractiveness. While products with higher attractiveness represent producers' costs, products with lower attractiveness bring in revenue that is proportional to the audience reach.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)