Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Optimal timing of TV commercials: symmetrical model | ||||
|
Autor: Kadlec, Tomáš Dostupné také jako: Digitalizovaný dokument Citace (dle ČSN ISO 690): KADLEC, Tomáš. Optimal timing of TV commercials: symmetrical model. Prague: CERGE-EI :, Národohospodářský ústav AV ČR, 2001. 27 s. Working paper series, 195. Digitální objekty
AnotaceIn this paper the behavior of free-good producers on a market where every consumer perpetually makes a decision whether to consume and which product to consume contingent on the attractiveness of the currently consumed product is studied. Every producer optimally allocates a time period where a product with higher attractiveness is replaced by a product with lower attractiveness. While products with higher attractiveness represent producers' costs, products with lower attractiveness bring in revenue that is proportional to the audience reach. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU |