Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3006487 obálek a 921039 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Exner, Lubomír a Raiter, Tomáš
Rok: 2005
ISBN: 9788086419732
NKP-CNB: cnb001527625
OCLC Number: (OCoLC)85140174
OKCZID: 110017016
Citace (dle ČSN ISO 690):
EXNER, Lubomír, Tomáš RAITER a Dita STEJSKALOVÁ. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
První česká kniha o strategickém marketingu ve zdravotnických zařízeních přináší všem, kteří chtějí a mohou marketingovými prostředky povýšit česká zdravotnická zařízení na vyšší úroveň, mnoho inspirativních návodů. Kniha je dobrou inspirací pro všechny manažery, kteří mají zájem vést své zdravotnické zařízení v etapě sílící konkurence cestou k úspěchu: k prosperitě, doprovázené spokojenými pacienty.
Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog