Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing



Autor: Hajkr, Josef, Vysoké učení technické v Brně a Nottingham Business School
Rok: 2003
ISBN: 9788086510842
NKP-CNB: cnb001290325
OCLC Number: (OCoLC)56873478
OKCZID: 110636365
Vydání: Vyd. 5.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAJKR, Josef. Strategický marketing. Vyd. 5. Brno: Zdeněk Novotný, 2003, 104 s. Studijní text pro studium BA Hons. ISBN 80-86510-84-0.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)