Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Úvod do sociální a masové komunikace | ||||||||||||||
Autor: Musil, Josef Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů) AnotaceObsah úvodního kurzu vychází z obecného základu, který tvoří poznatky klasických humanitních oborů (filosofie, sociologie, politologie, psychologie atd.). Je určen pro budoucí pracovníky v oblasti sociální komunikace (tiskoví mluvčí, pracovníci v oblasti komerční a marketingové komunikace, pracovníci v oblasti reklamy) a komunikace masové (mediální). Sociální komunikaci se věnuje velmi stručně. Zabývá se zejména různými druhy masové komunikace, přínosy i negativními stránkami působení médií na společnost, mediální kulturou, mediální výchovou, legislativou i profesionální etikou novinářů. Zdroj anotace: NK ČR Dostupné zdroje
|