Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Vaňák, Miloslav a Nahodil, František
Rok: 2007
ISBN: 9788086754857
NKP-CNB: cnb001729044
OCLC Number: (OCoLC)189426978
OKCZID: 110261505

Citace (dle ČSN ISO 690):
VAŇÁK, Miloslav. Základy marketingu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2007. 97 s. Eupress.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha
Městská knihovna v Praze


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)