Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2959336 obálek a 902874 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Království značky: [největší omyly a úspěchy všech dob] | ||||||||||||||||||||||||
Autor: Haig, Matt Hodnocení: 3.5 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotaceÚspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. Dostupné zdroje
|