Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2959336 obálek a 902874 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Království značky: [největší omyly a úspěchy všech dob]



Autor: Haig, Matt
Rok: 2006
ISBN: 9788086929095
NKP-CNB: cnb001709069
OCLC Number: (OCoLC)124091704
OKCZID: 110040790
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAIG, Matt. Království značky: [největší omyly a úspěchy všech dob]. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 322 s. ISBN 80-86929-09-4.

Hodnocení: 3.5 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)