Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing od myšlenky k realizaci



Autor: Tomek, Gustav
Rok: 2008
ISBN: 9788086946801
NKP-CNB: cnb001829564
OCLC Number: (OCoLC)505913909
OKCZID: 110279149
Vydání: 2. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2008, 308 s. ISBN 978-80-86946-80-1.


Anotace

 

Kniha se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, tržních specifikách, kontrole a marketingovém auditu.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Martinus
Srovname.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)