Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Co je to sexistická reklama?: katalog kritérií



Autor: Javorská, Zora
Rok: 2014
ISBN: 9788087217115
NKP-CNB: cnb002609023
OCLC Number: (OCoLC)892781280
OKCZID: 114628319

Citace (dle ČSN ISO 690):
JAVORSKÁ, Zora, ed. Co je to sexistická reklama?: katalog kritérií. Brno: Nesehnutí, 2014. 31 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Katalog kritérií je určen veřejnosti, která se chce dozvědět více o sexismu v reklamě a chce pochopit, proč jsou některé typy reklam problematické. Také poslouží jako praktický pomocník při někdy nelehkém rozhodování o etičnosti konkrétních reklam.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)