Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2948331 obálek a 898571 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech



Autor: Kalista, Martin
Rok: 2011
ISBN: 9788087255537
ISBN: 9788074181115
NKP-CNB: cnb002219392
OCLC Number: (OCoLC)757677929
OKCZID: 111023415
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KALISTA, Martin. Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2011. 69 s. Monografie.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna



Anotace

 

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice byl v televizním vysílání legalizován až v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání provedené zákonem č. 132/2010 Sb., zahrnujícím umístění produktu. V daném případě se jedná o již existující fenomén užívaný většinou provozovatelů audiovizuálního vysílání, ale do účinnosti uvedeného zákona dosud nelegalizovaný. V publikaci jsou rozebrány základní aspekty product placementu jak z hlediska jeho zákonného rámce, tak i z hlediska dopadu na veřejnost představovanou uživateli audiovizuálního vysílání včetně internetového vysílání.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)