Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a ce



Autor: CHADT, Karel
Rok: 2015
ISBN: 9788087411681
OKCZID: 121994505

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHADT, Karel. Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Praha: V.M.EST, a.s., [2015]. 136 stran.


Anotace

 

Popis jednotlivých druhů komunikace, výklady věnované základním pravidlům i problémům podnikové, týmové i manažerské komunikace. Pozornost se soustředí rovněž na problematiku mezinárodní komunikace v oblasti hotelnictví.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)