Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2989571 obálek a 914173 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Radim Bačuvčík
Rok: 2011
ISBN: 9788087500040
NKP-CNB: cnb002201091
OCLC Number: 752796766
OKCZID: 110943502
Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 218 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-04-0.
Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz