Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914991 obálek a 882045 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový význam body image



Autor: Koudelka Jan
Rok: 2012
ISBN: 9788087500231
NKP-CNB: cnb002411827
OCLC Number: (OCoLC)827260305
OKCZID: 111736083
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUDELKA, Jan. Marketingový význam body image. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2012, 228 s. ISBN 978-80-87500-23-1.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)