Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kreativita v reklamě



Autor: Pavel Horňák
Rok: 2014
ISBN: 9788087500491
NKP-CNB: cnb002589612
OCLC Number: (OCoLC)886603899
OKCZID: 114375968

Citace (dle ČSN ISO 690):
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM, 2014. 293 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů)


Anotace

 

Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textaře se pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě. Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických postulátů, ale i praktické rady pro všechny, co se v reklamě ocitli. Na oblast reklamy autor aplikuje nejen teoretické zdroje a vědecké poznatky z oblasti kreativity, ale i z oblasti pozitivního myšlení. Kreativita je nejen hledání a přinášení nových nápadů, postupů, ale často i boj.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Srovname.cz
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)