Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty



Autor: Lenka Harantová
Rok: 2014
ISBN: 9788087500521
NKP-CNB: boa001-mzk01001425885
OKCZID: 114837227

Citace (dle ČSN ISO 690):
HARANTOVÁ, Lenka. Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2014, 154 s. ISBN 978-80-87500-52-1.


Anotace

 

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

eReading.cz
Československá bibliografická databáze
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)