Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2998875 obálek a 919460 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové koncepty rozvoje měst

Rok: c2012
ISBN: 9788087504208
NKP-CNB: cnb002502102
OCLC Number: (OCoLC)880868260
OCLC Number: (ocolc)880868260
OKCZID: 113834253

Citace (dle ČSN ISO 690):
RUMPEL, Petr. Marketingové koncepty rozvoje měst. Praha: European Science and Art Publishing, c2012, 140 s. Vědecká monografie. ISBN 978-80-87504-20-8.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!

TOPlist