Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920238 obálek a 884640 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Spoločenská marketingová koncepcia a PR v praxi podnikov



Autor: Zdenka Kádeková
ISBN: 9788087800577
NKP-CNB: cnb003117606
OKCZID: 129180684

Citace (dle ČSN ISO 690):
KÁDEKOVÁ, Zdenka. Spoločenská marketingová koncepcia a PR v praxi podnikov. Vydanie: prvé. [Bašť]: Verbum Praha, 2019. 177 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)