Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917338 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kvalita a zákazník



Autor: Blecharz, Pavel
Rok: 2015
ISBN: 9788087865200
NKP-CNB: cnb002745372
OKCZID: 122409730

Citace (dle ČSN ISO 690):
BLECHARZ, Pavel. Kvalita a zákazník. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2015, 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.


Anotace

 

Slovo kvalita patří v dnešní společnosti do slovníku každého člověka. Kvalitu chápe každý podle svých vlastních měřítek, která mají často jednoho společného jmenovatele, kterým jsou peníze. Prakticky každý si dokáže představit, že by užíval výrobek z absolutní světové špičky,nicméně finanční situace toto většině lidí nedovoluje.Na tuto situaci musí reagovat většina výrobců tak, že se snaží snižovat náklady ve firmě na co nejnižší úroveň, aby produkt na trhu obstál i cenově.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)