Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916731 obálek a 883076 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Web ostrý jako břitva :návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů



Autor: Řezáč Jan
Rok: 2014
ISBN: 9788087923016
ISBN: 9788087923030
ISBN: 9788087923054
NKP-CNB: cnb002636370
OCLC Number: (OCoLC)897870717
OKCZID: 114784264
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vyd. 1. Jihlava: Baroque Partners, 2014. 211 s.

Hodnocení: 4.1 / 5 (58 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

  „Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“  Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“.Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí.Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč. Webdesigneři Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera.Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework.Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu. Zadavatelé projektů Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera.Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila.Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled.  Řekli o knize: „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“Marek Prokopkonzultant  „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“Robert Vlachpodnikatelský poradce, zakladatel www.NaVolneNoze.cz

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Srovname.cz
eReading.cz
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)