Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2997968 obálek a 918862 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Firemní kultura a identita

Autor: Urban, Jan
Rok: 2014
ISBN: 9788087974056
NKP-CNB: cnb002583490
OCLC Number: (OCoLC)944217025
OKCZID: 114499293

Citace (dle ČSN ISO 690):
URBAN, Jan. Firemní kultura a identita. Praha: Ústav práva a právní vědy :, European Business School SE, 2014. 110 s. Právo a management.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Firemní kultura a identita jsou termíny, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení

TOPlist