Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2995866 obálek a 917716 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Filip Struhárik, Pavlína Borská
Rok: 2022
ISBN: 9788088383345
NKP-CNB: cnb003464640
OCLC Number: (OCoLC)1357138429
OKCZID: 128926159
Citace (dle ČSN ISO 690):
STRUHÁRIK, Filip. Co je nového v médiích. Překlad Štěpánka BORSKÁ. 1. vydání. Praha: Nová beseda, 2022. 117 stran. CJN, 17.
Hodnocení:
4.5 / 5
(2 hlasů)
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU