Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Praktický marketing: příručka pro začínající podnikatele a studenty obchodu v anglickém a českém jazyce



Autor: James, Hilary A.
Rok: 1991
ISBN: 9788090037076
NKP-CNB: cnb000063937
OCLC Number: (OCoLC)39601958
OKCZID: 110285674
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
JAMES, Hilary A. Praktický marketing =: Practical Marketing : příručka pro začínající podnikatele a studenty obchodu v anglickém a českém jazyce. Ilustrace Vladimír JIRÁNEK, překlad Slavoš KADEČKA. 1. vyd. Praha: Tisková, informační a propagační průmyslová agentura, 1991. 119 s. Knihovna Průmyslového žurnálu.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna



Anotace

 

Příručka obsahuje hlavní zásady moderního marketingu.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)