Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920913 obálek a 884872 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace, net-work marketingové organizace, organizace strukturního prodeje



Rok: [1995], c1984
ISBN: 9788090178052
NKP-CNB: cnb000110065
OCLC Number: (OCoLC)36604609
OKCZID: 110469123
Vydání: Vyd. 3.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FAILLA, Don. Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace, net-work marketingové organizace, organizace strukturního prodeje. Vyd. 3. Autor úvodu Joe HARDWICK, přeložil Jan OŠČÁDAL. V Brně: Jiří Alman, [1995], c1984, 114 s. ISBN


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)