Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917335 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak děláme marketing



Autor: Glogar, Alois, 1932-
Rok: 1999
ISBN: 9788090223547
NKP-CNB: cnb000961677
OKCZID: 110484530

Citace (dle ČSN ISO 690):
GLOGAR, Alois. Jak děláme marketing: metodika zavádění transformačního marketingu v České republice. 1. vyd. Zlín ;, Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282, [6] s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)