Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963929 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Profesionální design v reklamě



Autor: Parker, Roger C.
Rok: c2000
ISBN: 9788090282407
NKP-CNB: cnb000885545
OCLC Number: (OCoLC)84995820
OKCZID: 110025303

Citace (dle ČSN ISO 690):
PARKER, Roger C.. Profesionální design v reklamě. Brno: SoftPress, c2000, 304 s. ISBN 80-902824-0-7.

Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů)


Anotace

 

Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála? Chcete vytvářet vlastní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy? Máte nainstalované odpovídající počítačové vybavení a seznámili jste se s manuály, a přesto máte pocit, že nevíte, jak na to? Potom je kniha Profesionální design v reklamě přesně pro vás. Naučí vás, jak co nejefektivněji zpracovat tiskové materiály, jak se vyhnout zbytečným chybám a omylům a jak v poměrně krátké době získat znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Antikvarium s.r.o.
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)