Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2926107 obálek a 887287 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Žena a muž v marketingové komunikaci | ||||||||||||||||||
Autor: Bačuvčík, Radim a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Digitální objekty
AnotaceKniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|