Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2955457 obálek a 901111 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Holistická marketingová koncepce



Autor: Barčík Tomáš
Rok: 2013
ISBN: 9788090524729
NKP-CNB: cnb002414515
OCLC Number: (OCoLC)827260534
OKCZID: 111705378

Citace (dle ČSN ISO 690):
BARČÍK, Tomáš. Holistická marketingová koncepce. Praha: Ústav práva a právní vědy, 2013, 112 s. Právo - edice pro právo a management. ISBN 978-80-905247-2-9.


Anotace

 

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Srovname.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)