Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916256 obálek a 882817 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Foundations of IT Service Management: based on ITIL (English version)



Rok: 2005
ISBN: 9789077212585
OKCZID: 110715854

Citace (dle ČSN ISO 690):
BON, Jan van, ed. Foundations of IT Service Management based on ITIL. 2nd ed. [Zaltbommel]: Van Haren Publishing, 2005. 233 s. ITSM library.


Anotace

 

The book fully covers the official syllabus of the ITIL Foundations exam, as it is set by the ITIL Certification Management Board. It contains the same chapters on Service Support, Service Delivery and Security Management as the official Introduction to ITIL, plus a case description with questions, and an additional chapter on exam preparation, making it even more useful as a study guide for the ITIL Foundation exam. While this book may serve as a textbook, it is not a theoretical book. Instead, it contains a wealth of practical knowledge collected by the editorial board. This practical knowledge and the introduction to the field of IT service management make the book useful even for those not preparing for the examination.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)