Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917338 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : úvod do teorie a praxe



Autor: Ševčík, Zdeněk
Rok: 1991
NKP-CNB: cnb000068924
OCLC Number: (OCoLC)39575891
OKCZID: 111138375
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠEVČÍK, Zdeněk. Marketing: úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Ostrava: Amosium servis, 1991. 47 s. Amosium servis manažerům.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Stručný výklad podstaty marketingu jako moderního způsobu myšlení a řízení na základě požadavků trhu.

Zdroj anotace: NK ČR



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)