Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Marketing a řízení : Určeno [také] stud. vys. škol ekon. směru | |||||||||
|
Autor: Zober, Martin Digitální objekty
AnotaceÚkolem knihy je informovat národohospodářské pracovníky o tom, jak řídit výrobu a odbyt podle potřeb trhu. Ve čtyřech částech věnuje pozornost podstatě marketingu jako metodě řízení, oblasti marketingových problémů (tj. vývojivýrobků, odbytovým cestám, cenám, propagaci), metodám jejich řešení (analýze distribučních nákladů, operační analýze, psychologii chování a teorii marketingu) a otázkám organizace marketingu. Práce poslouží i jako zdroj poučenío metodách a postupech použitelných v kterékoliv oblasti ekonomické analýzy a řízení. Zdroj anotace: NK ČR Dostupné zdroje
|
|