Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2923352 obálek a 886022 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : vysokošk. učebnice



Autor: Nykryn, Jaroslav
Rok: 1969
NKP-CNB: cnb000450096
OCLC Number: (OCoLC)19673643
OKCZID: 111138378
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
NYKRYN, Jaroslav. Marketing: vysokošk. učebnice. 1. vyd. Praha: SNTL, 1969. 185 s. Řada ekonomické literatury.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. Vývoj marketingu v kapitalistických státech je spjat s cílovou funkcí kapitalistického podnikání. Autor dochází k názoru, že přes tyto vztahy ke kapitalismu může marketing objektivně sloužit jako zdroj zkušeností i pro podnikání socialistické.

Zdroj anotace: NK ČR



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)