Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2917335 obálek a 883277 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový průzkum ;Marketing a moderní výpočetní techniky



Autor: Marcha Jaroslav
Rok: ©1965
NKP-CNB: cnb000488786
OCLC Number: (OCoLC)42110488
OKCZID: 111748893

Citace (dle ČSN ISO 690):
MARCHA, Jaroslav. Marketingový průzkum: Marketing a moderní výpočetní techniky. Praha: Československá obchodní komora, [1965]. 97 stran. M, svazek č. 2.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)