Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu: (příručka)



Autor: Tomek, Jan, Macoun, K. a Mašek, V.
Rok: 1990
NKP-CNB: cnb002909289
OKCZID: 127839603

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Jan. Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu: (příručka). 1. vydání. Praha: Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu, 1990. 121 stran.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)