Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2934495 obálek a 891251 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Wunderman, Lester

Nahlásit porušení duševního vlastnictví, nebo práva na ochranu soukromí.

Autor: Wunderman, Lester

Biogr./Hist. údaje: Zakladatel direct marketingu.
Zdroj: Autoritní databáze Národní knihovny ČR

Lester Wunderman

Lester Wunderman (June 22, 1920) is an advertising executive widely considered the creator of modern-day direct marketing. His innovations include the magazine subscription card, the toll-free 1-800 number, loyalty rewards programs, and many more. He identified, named and defined the term "direct marketing" in a 1967 speech at MIT, and was inducted into the Advertising Hall of Fame in 1998.

Pro přidání, nebo úpravu fotografie autora se prosím přihlaste: