Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ogilvy, David

Nahlásit porušení duševního vlastnictví, nebo práva na ochranu soukromí.

Autor: Ogilvy, David
Rok: 1911-1999

Biogr./Hist. údaje: Obchodník a podnikatel v oboru reklamy. Autor tematických publikací.
Zdroj: Autoritní databáze Národní knihovny ČR

David Ogilvy

David Mackenzie Ogilvy CBE (/ˈoʊɡəlviː/; 23 June 1911 – 21 July 1999) was an advertising executive who was widely hailed as "The Father of Advertising". In 1962, Time called him "the most sought-after wizard in today's advertising industry".

Pro přidání, nebo úpravu fotografie autora se prosím přihlaste: